top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תGlikson

ALEXA Mini LF & Leica M0.8 – חבילת המצלמה החדשה בגליקסון

עודכן: 20 באוק׳ 2022




































אני גאה להציג בפניכם: 




ARRI ALEXA Mini LF & Leica M 0.8

חבילת המצלמה החדשה בגליקסון


כבר כמה שנים שאני מחכה לרגע הזה, והנה הוא הגיע. מצלמת הקולנוע הטובה ביותר בעולם כאן אצלנו בגליקסון הקטנה. כשאני חושב על זה, ה Mini LF מזכירה לי את חברת “גליקסון”: גוף קטן אך משוכלל, מתקדם ואיכותי. חברת ARRI מייצרת כבר 100 שנה מצלמות קולנוע, וה-Mini LF החדשה היא המצלמה הכי מתקדמת שיש היום. רק לפני כמה שבועות התחילו לספק את ה Mini LF לראשוני המזמינים, ולכבוד הוא לנו להיות בין הראשונים בעולם להחזיק ולספק לקהל לקוחותינו את המצלמה הטובה בעולם.

ובאותה הרוח של קומפקטי ואיכותי, אני גאה להציג בפניכם עדשות שכבר זמן מה אני חומד: Leica M 0.8. עדשות Full Format Cine קומפקטיות, וכל כך יפות. הסט כולל 6 עדשות: 21, 28, 35, 50, 75 ו-90 מ”מ. לעדשות הרחבות בסט (21,28,35) צמצם 1.4, לעדשות הצרות (75,90) צמצם 2.0. והעדשה האהובה עליי בסט: Leica Noctilux 50mm f/0.95, כן זו לא טעות, צמצם 0.95. ועדיין באותה הרוח של קומפקטי ואיכותי: חברת Oconnor הכריזה רק לפני כחודשיים על ראש חצובה חדש קטן ו… איכותי כמובן. Oconnor 1040, ראש חצובה חדש קטן ומתקדם, המתאים למצלמות עד 20 ק”ג (בינינו, איזו מצלמה היום שוקלת יותר מ 20 ק”ג?). השילוב של ה-Oconnor 1040 עם רגלי חצובה החדשות Oconnor Flowtech 100 הופכים את ה-1040 לחצובה הטובה ביותר… כן לא נעים להשוויץ שוב, אבל הטובה בעולם.

השילוב של ARRI Alexa Mini LF יחד עם עדשות Leica Mini M0.8 יחד עם חצובת Oconnor 1040 ואביזרי צילום נוספים של ARRI נותנים לנו סט מצלמה אולטימטיבי. אנו גאים לספק בגליקסון חבילת  ALEXA Mini LF מלאה הכוללת: עדשות Leica M0.8, חצובת Oconnor 1040, מטבוקס, פולופוקוס של ARRI, מוניטורים ועוד.







































 ARRI ALEXA Mini LF



ה-ALEXA Mini LF מספקת את כל הטוב שמציעה האלקסה שאנחנו מכירים, רק עם חיישן גדול יותר (25.54X36.7mm) ורזולוציה גבוהה יותר (4448×3096). היא מציעה טווח דינאמי של יותר מ-14 סטופים, טכנולוגיית צבע של ARRI Skin Tone טבעי, אופציה להקלטה בפורמט ARRIRAW או ProRes, וגוף קומפקטי ששוקל 2.6 קילו בלבד. למצלמה יש יכולות low light גבוהות יותר מאשר המיני אלקסה הקודמת, הן בשל גודל החיישן (אותה כמות של רעש מתחלקת בין יותר תאי אור) והן בשל טכנולוגיית ARRI Noise Reduction חדשנית.



סרטון הדגמה – ARRI Mini LF






































 עדשות Leica M0.8



כולנו מכירים את עדשות לייקה, ולא סתם הן נחשבות לרולס רויס של העדשות. לעדשות האלו יש לוק שאף עדשה אחרת לא נותנת: מצד אחד הן חדות ומדויקות ומצד שני הן מספקות פוקוס רך ונעים לעין. הן קולטות בצורה מדויקת כל צבע וצבע, אבל ידועות גם באיכותן בעת צילום בשחור-לבן, ולפיכך במגוון האפורים והקונטרסט הייחודי שלהן. בנוסף, עדשות לייקה ידועות ב”בוקה” (Bokeh) היפהפה שלהן, כך שכל אזור לא מפוקס בפריים נראה מהמם! זה חשוב במיוחד היום, כשהחיישנים הופכים גדולים יותר ועומק שדה קטן הופך לבלתי נמנע. עדשות ה-Leica M0.8 מציעות ​צמצמים מטורפים: צמצם f/1.4 לעדשות הרחבות בסט (21, 28, 35 מ”מ), צמצם f/2.0 לעדשות הצרות (75, 90 מ”מ), וצמצם f/0.95 !!! לעדשת ה-50 מ”מ. בעוד שעדשות אחרות מספקות אולי תמונה “מדויקת” יותר במונחים פיזיקלים ומתמטיים, הייחודיות של לייקה טמונה בהבנה שלא זה העניין: העדשות ה”מדויקות” מדי מספקות לוק דיגיטלי שרובנו נוטים להתרחק ממנו. לייקה מקפידים לייצר עדשות בעלות לוק אנלוגי וקולנועי שהמקור לו טמון בעיקר בעקומת הפוקוס המיוחדת שלהן שהופכת את האור שעובר דרכן לטבעי יותר לעין. עדשות Leica מיוצרות הנד מייד בגרמניה בתהליך מדויק וקפדני. כל עדשה מיוצרת מחומרי גלם איכותיים ביותר, מורכבת ונבדקת באופן פרטני, וזה מה שמספק לעדשות את הלוק הייחודי והאיכות חסרת הפשרות שמאפיינת אותן.


וחשוב לא פחות: בעוד ששאר עדשות ה-Full Format הן גדולות, כבדות ומסורבלות, עדשות M0.8 Leica הן עדשות ה-Full Format הקולנועיות הקטנות בעולם.

מוזמנות ומוזמנים להגיע אלינו להתרשם מהלוק של העדשות היפהפיות האלו!


Leitz Company Video


Leica M 0.8 Sizzle Reel 2017


Renan Ozturk – Alaska Climbing Expedition – Leica M 0.8 Lenses







 OConnor 1040 Fluid Head & Flowtech 100 Tripod System


החצובה החדשה של OConnor משלבת בין ראש חצובה ורגליים באיכות מטורפת ובין משקל קל וידידותי. עם מצלמות הקולנוע הדיגיטליות הקטנות שקיימות היום – ובראשן ה-ALEXA Mini LF החדשה – כבר אין צורך בחצובות גדולות, מסורבלות וכבדות. OConnor ידועים בראשי החצובה המעולים שלהם, ואכן גם ה-1040, שמשתייך לליין ה-Ultimate היוקרתי, מאפשר תפעול מדויק וחלק של כל סט-אפ עד 20 קילו. הראש כולל מערכת “קאונטרבאלאנס” וורסטילית שמאפשרת התאמה פשוטה וקלה לכל משקל שבין 0 ל-20 קילו. בנוסף, הראש מאפשר לכוון את המצלמה ב 90 מעלות מטה או מעלה בלי צורך באבזורים נוספים. רגלי ה-Flowtech 100 של חברת OConnor מציעות יציבות, עמידות ופשטות, הן עשויות קרבון איכותי וקליל. השילוב של הראש 1040 ורגלי ה-Flowtech 100 הוא השילוב המושלם בשביל ה-ALEXA Mini LF בפרט, אך גם בשביל כל סט אפ אחר שדורש אופרייטינג מדויק וחצובה קלת משקל.







































DIYPhotography​

26 צפיות0 תגובות
bottom of page